A selection of our projects
On the island of Goeree-Overflakkee there were (until April 1, 2019) two organizations that carried out the marketing on the island: VVV and Eilandmarketing (part of the municipality). We conducted a survey, guided the discussions and wrote the multi-year plan.
Read moreToerisme Veluwe Arnhem Nijmegen had behoefte aan een nieuwe visie op persoonlijk en inspiratievol gastheerschap. In de visie hebben we een kader ontwikkeld en doorvertaald in vijf typen gastheerschap voor de toekomst.
Read moreBased on a vision we developed on the DMO, VVV Noordwijkerhout and Marketing Noordwijk have decided to merge. We developed a merger plan and supervised the merger process.
Read moreDe drie gemeenten op de Brabantse Wal werken al met elkaar samen, maar willen ook aan de slag met destinatiemarketing. We hebben een verkenning uitgevoerd naar de opgaven, de mogelijke aanpak en de organisatiestructuur.
Read moreFor the tourist entrepreneurs on the island of Goeree-Overflakkee, we wrote a specificization of the municipal recreation vision and a lobby document that is used towards governments.
Read moreWe have developed a vision on island marketing for Schouwen-Duiveland. We conducted interviews with stakeholders and made recommendations for implementation and the associated organizational structure.
Read moreDe VVV Goeree-Overflakkee had behoefte aan een nieuwe visie voor de organisatie die inspeelt op de veranderende omgeving (gast, stakeholders, gemeente etc.). Resultaat is een ambitieuze meerjarenvisie voor de VVV waarmee diverse ontwikkelingen in gang zijn gezet.
Read moreIn the province of Zeeland we have realized six Tourist Inspiration Points.
Read moreAchterhoek Tourism needed a new multi-year vision that puts a dot on the horizon for the coming years. DestinatieX was asked to guide this process and to draw up the vision in collaboration with the organization.
Read moreHoliday Resort De Twee Bruggen wanted to accommodate its outdoor rental in a new space and combine this with information about the area. The result is an interactive "Outdoor Experience".
Read moreIn Flanders, various information offices are starting a renewal process to make the switch from information to inspiration. We coach a number of these information offices to come up with a project.
Read more