0°29'05.7"N, 30°23'22.7"E
Onze ecologische voetafdruk compenseren we voor 100% door een partnerschap met TreesForAll.
Scroll voor inspiratie
0°29'05.7"N, 30°23'22.7"E
Onze ecologische voetafdruk compenseren we voor 100% door een partnerschap met TreesForAll.
Toekomstbestendige destinaties denken ook aan een duurzame wereld. Daarom vinden we dat we ook als DestinatieX een rol moeten spelen op het gebied van duurzaamheid. Dit doen we op de volgende manieren:
We compenseren onze CO2 uitstoot door een partnerschap met Trees for All. Jaarlijks worden er namens DestinatieX bomen geplant in duurzame bosprojecten. Met alle maatregelen kunnen we dus met trots zeggen: DestinatieX is 100% klimaatneutraal.
In samenwerking met acht provincies heeft MarketResponse Marktvinders zeven leefstijlen gevonden. Deze leefstijlen laten zien waar mensen in hun vrije tijd of op vakantie behoefte aan hebben. En wat de verschillen hierin zijn. De één wil namelijk rust en regelmaat, de ander juist drukte en sensatie. We weten niet alleen hoe deze leefstijlen eruit zien, we weten ook waar in Nederland zij wonen. DestinatieX is strategisch partner van de Leefstijlvinder. Kijk voor meer informatie op www.leefstijlvinder.nl.
Roeselare (Vlaanderen)
Brouwerij Rodenbach zocht ondersteuning in de realisatie van een belevingstour en de Blend Your Own Rodenbach Experience.
Lees verderVeluwe
Ontwikkeling een concept voor onthaalllocaties op de Veluwe die onderdeel uitmaken van een bredere strategie van bezoekersmanagement inclusief de uitwerking voor drie pilotlocaties.
Lees verderZuid-Holland
De provincie zocht ondersteuning bij de beleidsvorming voor recreatie en toerisme in Zuid-Holland.
Lees verderBraamt (Achterhoek)
Landal Stroombroek wilde een verscheidenheid aan informatiebronnen en afzenders bundelen tot één interactieve inspiratiewand over de omgeving voor gasten.
Lees verderHarderwijk (Gelderland)
Harderwijk wilde haar Toeristisch Informatie Punt doorontwikkelen met enkele thematische interactieve elementen. Er is een inspiratiewand gerealiseerd rondom het thema Hanzestad en water.
Lees verderAalten & Kotten (Achterhoek)
Vakantiepark Italiaanse Meren en camping Goorzicht wilden bezoekers inspireren met toeristische inspiratie. Samen met Achterhoek Toerisme ontwikkelden we twee belevingswanden.
Lees verderZuid-Holland
De Provincie Zuid-Holland ondersteunden we in interim capaciteit voor de rol van beleidsmedewerker toerisme. Thema's als bestemmingsmanagement, kennis & onderzoek en regeneratief toerisme spelen daarbij een rol.
Lees verderBronckhorst (Achterhoek)
De gemeente Bronckhorst had behoefte aan een tussentijdse beleidsevaluatie. Doen we de goede dingen nog op de goede manier? We hebben hierbij vooral gekeken naar inhoud en proces.
Lees verderGemert (Noord-Brabant)
Samen met de gemeente en VVV Gemert-Bakel hebben we een eigentijds inspiratiepunt gerealiseerd rondom thema's als Gemert Vorstendom, Boerenleven en Land van de Peel.
Lees verderZeeland
Toeristisch Ondernemend Zeeland (TOZ) heeft de vraag gesteld om te adviseren hoe de samenwerking meer slagvaardig en efficiënt kan worden en hoe de organisatie en communicatie kan worden geoptimaliseerd.
Lees verder