Een greep uit onze projecten
De VVV Noordwijkerhout en Noordwijk Marketing hebben op basis van een nieuwe gezamenlijke visie besloten te fuseren. DestinatieX is gevraagd de directierol voor beide organisaties in te vullen en het fusieproces te begeleiden.
Lees verderOp Goeree-Overflakkee hebben gemeente en VVV de krachten gebundeld in de nieuwe Stichting Eilandmarketing Goeree-Overflakkee. DestinatieX is gevraagd de nieuwe stichting op te starten en tijdelijk de directierol in te vullen.
Lees verderOp Goeree-Overflakkee waren er (tot 1 april 2019) twee organisaties die de marketing op het eiland voerden: VVV en Eilandmarketing (onderdeel van de gemeente). We voerden een verkenning, begeleidden de besprekingen en schreven het meerjarenplan.
Lees verderToerisme Veluwe Arnhem Nijmegen had behoefte aan een nieuwe visie op persoonlijk en inspiratievol gastheerschap. In de visie hebben we een kader ontwikkeld en doorvertaald in vijf typen gastheerschap voor de toekomst.
Lees verderOp basis van een door ons ontwikkelde visie op de DMO, hebben VVV Noordwijkerhout en Marketing Noordwijk besloten om te fuseren. We ontwikkelden een fusieplan en begeleidden het fusieproces.
Lees verderDe drie gemeenten op de Brabantse Wal werken al met elkaar samen, maar willen ook aan de slag met destinatiemarketing. We hebben een verkenning uitgevoerd naar de opgaven, de mogelijke aanpak en de organisatiestructuur.
Lees verderVoor Schouwen-Duiveland hebben we een visie ontwikkeld op eilandmarketing. We hebben interviews gehouden met stakeholders en aanbevelingen gedaan voor uitvoering en de bijbehorende organisatiestructuur.
Lees verderDe VVV Goeree-Overflakkee had behoefte aan een nieuwe visie voor de organisatie die inspeelt op de veranderende omgeving (gast, stakeholders, gemeente etc.). Resultaat is een ambitieuze meerjarenvisie voor de VVV waarmee diverse ontwikkelingen in gang zijn gezet.
Lees verderToeristisch Ondernemend Zeeland (TOZ) heeft de vraag gesteld om te adviseren hoe de samenwerking meer slagvaardig en efficiƫnt kan worden en hoe de organisatie en communicatie kan worden geoptimaliseerd.
Lees verderDe VVV Doetinchem (onderdeel van Stadsmuseum Doetinchem) wilde een vernieuwde ruimte, waarbij museum en inspiratiepunt in elkaar zouden overlopen. Door realisatie van het inspiratiepunt is een inspirerende ontmoetingsruimte ontstaan voor inwoners en gasten.
Lees verderDe VVV Waterland van Friesland, OVH2000 (ondernemersvereniging) en Heeg Promotie willen gezamenlijk een eigentijds bezoekerscentrum realiseren voor inwoners en toeristen over thema's als de palingvisserij, het nationaal landschap en de 7 steden.
Lees verder