Een greep uit onze projecten
Onderzoek naar een gezamenlijk wensbeeld, de beoogde rol- en taakverdeling en opties voor een structuur in Drenthe die de effectiviteit en efficiëntie van de organisaties vergroot.
Lees verderDe Achterhoek had behoefte aan een ambitieuze visie op routes met als horizon 2035
Lees verderDe Provincie Zuid-Holland zocht ondersteuning bij de beleidsevaluatie Recreatie & Sport voor de periode 2019-2023.
Lees verderDe regio Waterland heeft een toeristische structuur waarbij veel partijen verantwoordelijk zijn voor marketing en informatie. DestinatieX is gevraagd te verkennen hoe deze structuur effectiever kan.
Lees verderLandal Stroombroek wilde een verscheidenheid aan informatiebronnen en afzenders bundelen tot één interactieve inspiratiewand over de omgeving voor gasten.
Lees verderHarderwijk wilde haar Toeristisch Informatie Punt doorontwikkelen met enkele thematische interactieve elementen. Er is een inspiratiewand gerealiseerd rondom het thema Hanzestad en water.
Lees verderVakantiepark Italiaanse Meren en camping Goorzicht wilden bezoekers inspireren met toeristische inspiratie. Samen met Achterhoek Toerisme ontwikkelden we twee belevingswanden.
Lees verderDe Provincie Zuid-Holland ondersteunden we in interim capaciteit voor de rol van beleidsmedewerker toerisme. Thema's als bestemmingsmanagement, kennis & onderzoek en regeneratief toerisme spelen daarbij een rol.
Lees verderDe Provincie Zuid-Holland wilde haar communicatieaanpak voor de Erfgoedlijnen tegen het licht houden en waar mogelijk aanscherpen.
Lees verderBrouwerij Rodenbach zocht ondersteuning in de realisatie van een belevingstour en de Blend Your Own Rodenbach Experience.
Lees verderAan de rand van de Veluwe ligt Nunspeet dat zich ontwikkelt als Poort van de Veluwe. Een vernieuwd bezoekerscentrum speelt een belangrijke rol in het sturen van bezoekers en DestinatieX is gevraagd dit proces te begeleiden.
Lees verder