Een greep uit onze projecten
Ontwikkeling een leidraad voor onthaallocaties op de Veluwe die onderdeel uitmaken van een bredere strategie van bezoekersmanagement inclusief de uitwerking voor drie pilotlocaties.
Lees verderOnderzoek naar een gezamenlijk wensbeeld, de beoogde rol- en taakverdeling en opties voor een structuur in Drenthe die de effectiviteit en efficiëntie van de organisaties vergroot.
Lees verderDe Achterhoek had behoefte aan een ambitieuze visie op routes met als horizon 2035
Lees verderDe Provincie Zuid-Holland zocht ondersteuning bij de beleidsevaluatie Recreatie & Sport voor de periode 2019-2023.
Lees verderDe regio Waterland heeft een toeristische structuur waarbij veel partijen verantwoordelijk zijn voor marketing en informatie. DestinatieX is gevraagd te verkennen hoe deze structuur effectiever kan.
Lees verderLandal Stroombroek wilde een verscheidenheid aan informatiebronnen en afzenders bundelen tot één interactieve inspiratiewand over de omgeving voor gasten.
Lees verderHarderwijk wilde haar Toeristisch Informatie Punt doorontwikkelen met enkele thematische interactieve elementen. Er is een inspiratiewand gerealiseerd rondom het thema Hanzestad en water.
Lees verderVakantiepark Italiaanse Meren en camping Goorzicht wilden bezoekers inspireren met toeristische inspiratie. Samen met Achterhoek Toerisme ontwikkelden we twee belevingswanden.
Lees verderAtlantikwall Museum Noordwijk heeft sinds kort een groot deel van een bunkercomplex toegankelijk gemaakt en had behoefte aan een Masterplan om door te ontwikkelen tot een nationaal museum over de Atlantikwall.
Lees verderDe Provincie Zuid-Holland wilde haar communicatieaanpak voor de Erfgoedlijnen tegen het licht houden en waar mogelijk aanscherpen.
Lees verderBrouwerij Rodenbach zocht ondersteuning in de realisatie van een belevingstour en de Blend Your Own Rodenbach Experience.
Lees verder