Een greep uit onze projecten
Nadat de regio invulling heeft gegeven aan een merkstrategie voor de Duin- en Bollenstreek, is aan DestinatieX gevraagd om te verkennen op welke wijze invulling kan worden gegeven aan de uitvoeringsorganisatie.
Lees verderDe gemeente Doesburg zoekt naar een optimale vorm van gastheerschap die enerzijds eigentijds is, maar tegelijkertijd ook kostentechnisch haalbaar is. In drie scenario's worden verschillende niveaus van gastheerschap belicht.
Lees verderDe gemeente Lochem heeft in haar Visie Recreatie & Toerisme een aantal speerpunten benoemd, waaronder doorontwikkeling van de VVV. De vraag was om een meerjarenvisie te ontwikkelen voor VVV Lochem.
Lees verderDe VVV in Ulft is gevestigd op en integraal onderdeel van het DRU Industriepark. Hier is een nieuw inspiratiepunt gerealiseerd dat aandacht besteed aan het DRU Industriepark, de grens, de Oude IJsselstreek, kastelen en landgoederen en de Achterhoek.
Lees verderHanzestad Zutphen is één van de oudste steden van Nederland. De stad wil haar verhaal zichtbaar maken in een nieuw eigentijds VVV Inspiratiepunt met daarin thema's zoals Hanzestad, routes, Zutphen biedt kansen, kunst & cultuur en Torenstad.
Lees verderDe VVV Winterswijk is gevestigd in het oude raadhuis. In april 2020 is er een nieuw inspiratiepunt geopend rondom thema's zoals de grens, de steengroeve, Nationaal Landschap Winterswijk en Mondriaan.
Lees verderVoor de toeristische ondernemers op Goeree-Overflakkee schreven we een concretisering van de gemeentelijke recreatievisie en een lobbydocument dat gebruikt wordt richting overheden.
Lees verderDe VVV Noordwijkerhout wil de omslag maken van informatie naar inspiratie. We ondersteunen de VVV bij het in kaart brengen van de verhalen en het proces om te komen tot een vernieuwend en identiteitsgebonden inspiratiepunt.
Lees verderGastheerschap is in het Vechtdal speerpunt van beleid in de nieuwe meerjarenstrategie. Er was daarom behoefte aan een visie op gastheerschap, zowel digitaal als fysiek. Inclusief een concreet actieprogramma.
Lees verderDe Provincie Zuid-Holland was op zoek naar scenario's hoe zij de waterrecreatie mogelijkheden in de provincie beter onder de aandacht kan brengen van inwoners. Daarbij wilde zij ook graag inzicht krijgen in de rol van de provincie op dit thema.
Lees verderAchterhoek Toerisme had behoefte aan een nieuwe meerjarenvisie die een stip aan de horizon zet voor de komende jaren. DestinatieX is gevraagd dit proces te begeleiden en de visie op te stellen in samenwerking met de organisatie.
Lees verder