Een greep uit onze projecten
De VVV Waterland van Friesland, OVH2000 (ondernemersvereniging) en Heeg Promotie willen gezamenlijk een eigentijds bezoekerscentrum realiseren voor inwoners en toeristen over thema's als de palingvisserij, het nationaal landschap en de 7 steden.
Lees verderAmsterdamwerkt! helpt inwoners om de afstand tot de arbeidsmarkt te verkleinen. In de nieuwe Green Room staat een duurzame loopbaan (en werken in duurzame sectoren) centraal. De organisatie was op zoek naar een inspirerende manier om bezoekers naar de Green Room toe te leiden.
Lees verderDe VVV in Vorden had de wens om in een ruimte met beperkte oppervlakte te komen tot een meer inspirerende ruimte. Begin 2023 is een nieuwe VVV opengegaan, waarbij de kastelen en landgoederen van de gemeente Bronckhorst een belangrijke rol spelen.
Lees verderDiverse gemeenten in de regio Laag Holland werken meer dan 10 jaar samen om het gebied te promoten. Er worden kansen gezien voor meer samenwerking, maar er was ook behoefte aan een advies over een toekomstbestendige regiomarketing en informatievoorziening.
Lees verderOntwikkeling van een toekomstbestendige receptie op Landal De Lommerbergen in Reuver (gemeente Beesel) waarbij de ruimte op een unieke manier is ingericht als receptie, maar ook als VVV inspiratiepunt voor de omgeving.
Lees verderIn Ommen (Vechtdal, Overijssel) wordt het Toeristisch Informatiepunt ondergebracht bij het Cultuurhistorisch Centrum Ommen. Dit nieuwe punt wordt ingericht als inspiratiepunt.
Lees verderIn de Achterhoek zijn 33 Toeristische Overstap Punten. De wens was om deze locaties door te ontwikkelen tot een eigentijdse vorm, waarbij ook ondernemers een belangrijkere rol zullen spelen.
Lees verderIn de receptie van Marveld Recreatie is een inspiratiewand gerealiseerd. De wand bevat onder andere een interactief touchscreen met tips over de omgeving en een weergave van de Vestingstad Groenlo waarmee gasten tips krijgen voor een bezoek.
Lees verderDe Provincie Zuid-Holland zocht ondersteuning bij de beleidsevaluatie Recreatie & Sport voor de periode 2019-2023.
Lees verderDe regio Waterland heeft een toeristische structuur waarbij veel partijen verantwoordelijk zijn voor marketing en informatie. DestinatieX is gevraagd te verkennen hoe deze structuur effectiever kan.
Lees verderLandal Stroombroek wilde een verscheidenheid aan informatiebronnen en afzenders bundelen tot één interactieve inspiratiewand over de omgeving voor gasten.
Lees verder