A selection from our projects

Noordwijk & Noordwijkerhout

Interim directie Noordwijk Marketing

De VVV Noordwijkerhout en Noordwijk Marketing hebben op basis van een nieuwe gezamenlijke visie besloten te fuseren. DestinatieX is gevraagd de directierol voor beide organisaties in te vullen en het fusieproces te begeleiden.

Lees verder

Goeree-Overflakkee

Interim marketeer
Goeree-Overflakkee

Op Goeree-Overflakkee hebben gemeente en VVV de krachten gebundeld in de nieuwe Stichting Eilandmarketing Goeree-Overflakkee. DestinatieX is gevraagd de nieuwe stichting op te starten en tijdelijk de marketingfunctie in te vullen.

Lees verder

Goeree-Overflakkee

Interim directie Eilandmarketing
Goeree-Overflakkee

Op Goeree-Overflakkee hebben gemeente en VVV de krachten gebundeld in de nieuwe Stichting Eilandmarketing Goeree-Overflakkee. DestinatieX is gevraagd de nieuwe stichting op te starten en tijdelijk de directierol in te vullen.

Lees verder

Goeree-Overflakkee

Integratie VVV & Eilandmarketing
Goeree-Overflakkee

Op Goeree-Overflakkee waren er (tot 1 april 2019) twee organisaties die de marketing op het eiland voerden: VVV en Eilandmarketing (onderdeel van de gemeente). We voerden een verkenning, begeleidden de besprekingen en schreven het meerjarenplan.

Lees verder

Arnhem & Nijmegen

Visie gastheerschap Arnhem Nijmegen

Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen had behoefte aan een nieuwe visie op persoonlijk en inspiratievol gastheerschap. In de visie hebben we een kader ontwikkeld en doorvertaald in vijf typen gastheerschap voor de toekomst.

Lees verder

Noordwijk

Merger Noordwijk Marketing & VVV Noordwijkerhout

Based on a vision we developed on the DMO, VVV Noordwijkerhout and Marketing Noordwijk have decided to merge. We developed a merger plan and supervised the merger process.

Lees verder

Brabantse Wal

Verkenning marketingstructuur
Brabantse Wal

De drie gemeenten op de Brabantse Wal werken al met elkaar samen, maar willen ook aan de slag met destinatiemarketing. We hebben een verkenning uitgevoerd naar de opgaven, de mogelijke aanpak en de organisatiestructuur.

Lees verder

Goeree-Overflakkee

Uitvoeringsstrategie toerisme
Goeree-Overflakkee

Voor de toeristische ondernemers op Goeree-Overflakkee schreven we een concretisering van de gemeentelijke recreatievisie en een lobbydocument dat gebruikt wordt richting overheden.

Lees verder

Arnhem, Nijmegen & Betuwe

Inspiration in Arnhem, Nijmegen & Betuwe

We support Tourism Veluwe Arnhem Nijmegen to come to a new contemporary interpretation of the information strategy through inspiration walls and points of inspiration.

Lees verder

Noordwijkerhout

Inspiratiepunt Noordwijkerhout

De VVV Noordwijkerhout wil de omslag maken van informatie naar inspiratie. We ondersteunen de VVV bij het in kaart brengen van de verhalen en het proces om te komen tot een vernieuwend en identiteitsgebonden inspiratiepunt.

Lees verder

Amsterdam Metropolitan Area

Vision of physical hospitality
the Amsterdam Metropolitan Area

In the Amsterdam Metropolitan Area (MRA) there are 25 tourist information locations (visitor centers). During an exploration we mapped out the existing situation, described the changing visitor and what this means for physical hospitality in the future.

Lees verder

Our clients

An overview of our valued clients